بدون من..



اينجا همه چي درهم

             دیدی که سخت نیست تنها بدون من!

                       دیدی صبح میشود شبها بدون من!


                        این نبض زندگی

                        بی وقفه میزند!

                        فرقی نمیکند...

                        با مــــن..بدون من.!


                        دیروز گرچه سخت...

                        امروز هم گذشت...

                        طوری نمیشود...

                        فردا هم  بدون من..!



نظرات شما عزیزان:

زهرا پیشی
ساعت12:28---13 بهمن 1392
سلام وبلاگ باحالی داری لینک شدی اگه خواستی لینکم کنی خبرم کن
پاسخ:مرسي.


اسرا
ساعت13:35---23 دی 1392
همین الان بیا و به وبم امتیاز بده.
ممنون میشم اگه یه سر بزنی و به وبم امتیاز بدی.
قضیه ی رو کم کنیه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 12:51 توسط zahra|